• Настільна гра Каркассон. Мисливці і збирачі

    • Відправка гри в день замовлення
    • При реєстрації знижка 3%
    • Безкоштовна доставка від 1500грн

В ті часи, коли ще не було феодалів і кріпосних стін, по низинах Каркассона на півдні

Франції вальяжно прогулювалися мамонти, а племена тільки зароджувалися. творець легендарної однойменної гри, Клаус-Юрген Вреде, запрошує нас зануритися в первісні часи, почати історію Каркассона і подбати про своє племені! викладаючи барвисті фрагменти-тайли із зображенням лісів, річок і низин, і складаючи їх за принципом пазла, ми створимо унікальну карту, де будуть жити наші одноплемінники-міпли.

Залежно від місця, куди ми поставимо фігурку міпла, він стане мисливцем, збирачем або рибалкою. закінчуючи контури лісу або річки - ми отримуємо переможні очки за зайняту територію. Крім того, благодатна природа сховала в лісах золоті самородки з бонусними можливостями. А споруда хатини на річці - дасть очки за всю рибу в ній, як і травоїдні тварини в низинах, правда, за вирахуванням голодних тигрів.

Тут є де розгулятися нашому стратегічному мислення і здорової конкуренції, щоб краще за інших прогодувати своє плем'я. мамонти стережіться!

Що всередині?

79 квадратів землі
12 бонусних квадратів
5 жетонів для підрахунку очок
30 одноплемінників п'яти кольорів
10 хатин п'яти кольорів
10 зелених шайб
1 доріжка підрахунку очок
правила гри

Розміри коробки: 279x196x63

Характеристики

По інтересах: Сімейні, Для компанії, Стратегії
Кількість гравців: 2 - 5
Час партії, хв.: 30 - 60
Вік: 8+
По інтересах: Сімейні, Для компанії, Стратегії
Кількість гравців: 2 - 5
Час партії, хв.: 30 - 60
Вік: 8+
79 квадратів землі
12 бонусних квадратів
5 жетонів для підрахунку очок
30 одноплемінників п'яти кольорів
10 хатин п'яти кольорів
10 зелених шайб
1 доріжка підрахунку очок
правила гри

Розміри коробки: 279x196x63